Цінності та місія Chicco
Бути батьками — хвилююче та іноді важко. Завдання Chicco, прислухаючись до потреб батьків, зробити життя легшим. Chicco завжди "скрізь, де є дитина" і, за даними MPP Consulting, входить до десятки кращих італійських брендів.
Хто ми?
Бренд Chicco з більш ніж 60-річним досвідом представлений більш ніж у 120 країнах світу. Одне з найважливіших завдань бренду — розробка інноваційних продуктів, що відповідають найсучаснішим потребам батьків. Chicco співпрацює не тільки з мамами та татами, але і з усіма, хто піклується про дітей — педіатрами, психологами, неонатологами, ортодонтами, стоматологами, ортопедами та ін.
Формула успіху — досвід та інновації
Ми не тільки спираємося на багаторічний досвід, але й постійно впроваджуємо інновації скрізь, де це можливо, в тому числі завдяки Дослідницькому центру Chicco.
Цінності Chicco
- Турбота
Філософія Chicco — дбати про споживачів так, як люблячі батьки піклуються про дітей. Розробляючи кожен продукт, ми робимо його максимально безпечним, інноваційним, функціональним та практичним.
- Якість та безпека
Якість та безпека — зобов'язання та цінність, заради якої ми працюємо з максимальною самовіддачею щодня. Ми прагнемо не тільки відповідати, але навіть перевершувати найсуворіші стандарти на етапах проектування, розробки та виробництва.
- Впевненість в якості продукції
Постійна увага до якості — основа нашої роботи. Ми використовуємо новітні методи та інструменти для розробки та перевірки безпеки продукції. Лабораторія краш-тестів Chicco, наприклад, оснащена найкращими та передовими технологіями, які дозволяють максимально докладно вивчити кожну деталь.
- Мистецтво чути
Відгуки, які ми отримуємо, — цінне джерело для найкращих рішень. Ось чому ми завжди відкриті до діалогу з вами.
- Інновації
Наші погляди завжди звернені у майбутнє. Ми продовжуємо фокусуватися не лише на потребах батьків сьогодні, а й на їхніх потребах завтра.
- Соціальна відповідальність
Наше постійне зобов'язання — відповідальне ставлення до людей та навколишнього середовища. Турбота про дітей — це і турбота про світ, у якому вони зростатимуть.
З 2017 р. ми беремо участь у Глобальному договорі Організації Об'єднаних Націй (ГДООН), найбільшій у світі ініціативі у сфері корпоративного сталого розвитку. Ми узгодили наші цілі з цілями ООН у сфері сталого розвитку та виділили три основні місії:
- Хороше здоров'я та благополуччя.
- Якісна освіта.
- Відповідальне споживання та виробництво.
Ми віримо у філософію виховання дітей, де спираємося на турботу про інших, включаючи захист планети для майбутніх поколінь.